03.08.2011

Oppdatering

I går var en lykkelig dag for meg. Endelig fikk jeg lastet ned en app på mobilen som tillot meg å ha et 12-tasters tastatur å skrive med når jeg skulle skrive meldinger med mobilen. Har lett etter det ganske lenge, men til slutt fant jeg GO Keyboard, som jeg nå liker veldig godt.

I dag fant jeg X-Ellent på beite med mange sår i ørene. Stakkars lille gutten min!, tenkte jeg med en gang. Så nå må jeg bruke ett par dager for å se om jeg får sårene under kontroll, og så må jeg vurdere om jeg skal avslutte beitesesongen hans nå og ta han hjem, eller om han får stå til været ikke er så bra lengre. Vi får se.

Ellers, i kveld, har jeg vært en tur hos Maritha og hjulpet henne litt med å få skriveren til å virke. Var egentlig ganske lett. Og så fikk jeg servert middag, en herlig kjøttsuppe-rett med kylling oppi og hvitløksbagetter. NAM! Det smakte rett og slett herlig. Og så fikk jeg ordnet det slik at mobilen til Maritha begynte å sende MMS-meldinger.

Så da føler jeg at jeg har gjort noe fornuftig i dag også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar