18.08.2011

4 dager

Da har jeg vært student i 4 hele dager. Dag 2, tirsdag, gikk med til å ordne bøker, Fronter og studenkort, samt at jeg deltok på et studieteknikk-kurs og en IT-workshop (hvor man endel informasjon om forskjellige IT-løsninger på UiA). Deretter var det hjem i full fart, og så på jobb. Jeg var ikke hjemme før rundt 23.30, så det ble en lang dag.

I går, onsdag, var den første forelesninga. Da fikk vi høre litt om hva studiet innebærer, og hva faget 'Kreativ problemløsning' innebærer. Så dette blir spennende. Jeg gleder meg bare mer og mer, egentlig. Etter at vi var ferdige med forelesninga (noe som ble litt tidligere enn planlagt), var det tid for jobb fra 16 til 22.

I dag, torsdag, kjente jeg at stresset hadde tært på kroppen. Men i dag ble det tur i Jegersberg istedenfor forelesning, noe kroppen min hadde veldig godt av. Der hadde vi noen oppgaver som vi skulle løse i gruppe og noen oppgaver hver for oss hvor vi ble kjent med andre, blant annet skulle vi fortelle om oss selv. Jeg følte jeg fikk kontakt med noen der i dag, og det ble jeg veldig glad for.

Så nå er det ikke annet å gjøre enn å glede seg til i morgen, før det blir helg med jobbing på lørdagskveld, og velfortjent helt fri på søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar