24.08.2011

Huff...

Av og til føler jeg at hverdagen bare blir tøffere og tøffere.

Scooteren ble jo stjålet natt til fredag, men det går foreløpig helt greit å bruke beina, selv om det tar litt lengre tid enn med scooteren. Helga var helt grei. Mandag var også helt grei.

I går fikk jeg rede på at Tango skal flytte 1. oktober. Snakka med Jorunn, de har fått kjøpt seg hus. Kjempeflott for de, men dass for meg. Jeg trengte ikke akkurat det nå, altså risikoen med å skaffe ny leietaker. Jeg er frista til å bare la X-Ellent stå alene, eller kanskje sende han opp til Hortemo og høre om Susanne vil trene han der. Jeg får tenke litt mer på det, og ikke minst snakke med evt nye leietakere.

Jeg fikk foressten min nye Dell Vostro 3350 i går, men i dag fant jeg ut av at jeg ikke hadde fått med bakgrunnsbelyst tastatur på den. Så det irriterte meg ganske mye, men jeg er ganske fornøyd med den til nå, selv om den ikke har bakgrunnsbelysning på tastaturet.





Og så har jeg fått kjøpt meg ny ryggsekk. Ble overrasket over prisen. Knallbillig, og jeg syntes sekken var ganske fin, og mer funksjonell enn de andre jeg så på. (Og så har den ikke den dumme kanten over borrelåsene.) Det fulgte også med blått regntrekk til den med refleks på. Det liker vi.


Og så ringte de fra jobb i dag og sa at de ikke hadde noen faste vakter å gi meg. Hadde forhåpninger om 2 faste vakter i uka, etter at jeg snakka med sjefen, men så ble det ingen istedenfor, men er fremdeles tilkallingshjelp så klart. Det tok vel egentlig kaka i dag. Men slik er det... Må vel bare fortsette å lete etter noe fast andre steder. Og jeg som hadde begynt å trives veldig godt der inne jobb.

Så jeg kan ikke påstå at humøret mitt er så absolutt på topp om dagen. Og når det skjer negative ting, så kjenner jeg at pågangsmotet mitt stuper, og jeg leter etter de letteste løsningene på problemene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar