06.08.2011

En kveld med besøk av "svigers"

Ikke akkurat tatt på dagen, men det er flott i Tørjesundet...

I går kveld hadde vi besøk av foreldrene til Espen. Vi hadde invitert de ut i Tørjesundet på ræg og paltorsk.

Jeg jobbe torsdag kveld og fredag på dagen, så det ble ett par hektiske timer mellom 16 og 18, før de kom kl 18. Jeg henta noe mat hos mamma før jeg stakk hjem for å ta meg en kjapp dusj. Deretter var det ut i Tørjesundet for å begynne å gjøre klart og dekke bordet. Mamma og pappa kom etterhvert, og hjalp meg med det jeg hadde igjen.

Ikke lenge etterpå kom Willy og Mona sjøveien, og litt etterpå det stakk pappa inn til brygga for å hente Jostein, Annette, Benjamin, Lina og Espen.

Vi hadde mye god mat å frotse i. Et 20-talls paltorsk og 5 kg ræg. HIMMELSK! Dette var et måltid jeg hadde gledet meg til ei hel uke. Og ikke minst med så godt besøk. Det var vel aldri stille ved bordet. Noe av årsaken var jo min nevø på 3 år, Benjamin.

Jeg må virkelig takke for en fantastisk kveld, og ønske velkommen tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar