27.08.2011

For ei uke

Jeg kjenner at jeg er sliten. Dette har vært ei meget tøff uke. Både det å omstille seg med at det tar lengre tid å komme seg fra A til B, og det at jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk noen fast stilling har tatt på...
Til og med å reise avgårde for å hente høy har ikke gått helt smertefritt. Men jeg kjente det var deilig å få det gjort iallefall.



I morgen kommer Tango hjem igjen. Så da skal vi ta ned gjerdet på beitet. Håper det ikke tar sånn altfor lang tid, for de har ikke akkurat meldt strålende sol i morgen. Jeg merker at høsten er her, ja...

Tango reiser iallefall i slutten av november/begynnelsen av oktober. Så da blir det litt forandringer i stallen. Jeg har flere muligheter, men ikke enda bestemt meg for hva det blir. Alternativene er iallefall:

  1. Ny leietaker
  2. Ikke ny leietaker, la X-Ellent stå alene.
  3. Låne en shettis for vinteren.
  4. Sette X-Ellent på annen stall.
De mest attraktive alternativene for min del er nr. 1 og nr. 3. Hvis jeg først skal ha hele stallen for meg selv, så kan jeg like greit også ha noe selskap til X-Ellent så han slipper å stå alene.

Så får seg hva det blir til etterhvert. Det er jo endel å tenke på ved alle alternativene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar