27.09.2010

Litt av en mandagsmorgen

Da jeg skulle begynne å kjøre i dag fikk jeg ikke vridd om tenninga på scooteren. Jeg prøvde til og med reservenøkkelen uten hell. Til slutt tok jeg litt for hardt i, og jeg klarte da å knekke nøkkelen, så nå sitter halve nøkkelen i tenninga på scooteren uten at jeg får den ut. Jeg begynte jo så klart å få panikk, for jeg skulle jo på skolen, og bussen hadde kjørt for lenge siden. Jeg ringte til pappa, men han var på sjøen, og han hadde tatt med seg bilnøkkelen. Så jeg ringte til mamma, men hun sov. Hun våknet til slutt, og hun kom syklende ned med bilnøkkelen. Jeg fikk låne bilen til skolen.

Opp å fôre dyrene. Det så ikke ut der, men det er en annen sak. Og så bare det til skolen. 20 minutter brukte jeg. 07.35 kom jeg meg hjemmefra, og 07.55 var jeg utenfor klasserommet, 5 minutter før timen begynte. Jeg vet ikke om det kan kalles flaks, men jeg vet ikke om jeg tør å stole mer på scooteren. JEG VIL HA BIL!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar