08.09.2010

Endelig fungerer AVG igjen

Jeg har lenge hatt problemer med anti-virus programmet på pc'en min. Ikke hadde jeg fått noe løsning fra AVG heller, etter at jeg sendte mail til de i vår. For bare noen dager siden sendte jeg en mail for å purre på de, og i går ble jeg oppringt av en som gjerne ville ta fjernhjelp på pc'en min. Han kikket, og skulle sende mail igjen hvis de fant noe. Jeg fikk mail tilbake igjen med et forslag på løsning, men det virket ikke. Jeg spurte om den ene mappa kunne ha noe med det å gjøre, og hjelperen min fikk ei liste over hvilke filer som lå i mappa. Han sa at denne mappa bare var ei "temp"-mappe som jeg kunne ta backup av og så slette. Dette gjorde jeg, og gjett hva. Det var der problemet lå. Så istedenfor at AVG bruker over 3 timer på å scanne etter virus på pc'en min, så bruker den nå rett over 30 min, i tillegg til at jeg kan jobbe på pc'en samtidig som scan'en pågår. Så dette var digg å få fikset; det som har irritert meg så lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar