13.09.2010

Oppdatering

På lørdag var Jorunn og jeg avgårde og hentet høy. Det var digg å få det i hus. Noen av høyballene ble uheldigvis litt fuktige, men vi bruker de først før det setter seg mugg i dem.

Vi var begge gjennomvåte og slitne da vi, i 16-tida, endelig var ferdige.

Vel... dagen etter, altså søndag, klarte jo såklart Tango å komme seg ut av boksen sin. Så i dag må jeg opp i stallen og feste noen av plankene som danner boksveggene. Stakkars X-Ellent stod bare i boksen sin en smule forskremt.

Ellers blir det nok prioritert oppdatering av blogg på en dag som denne da jeg må vente ei stund på bussen. Det er så irriterende. Bussene går akkurat når vi er ferdig på skolen, og så går de bare en gang i timen. JEG VIL HA RÅD TIL BIL!!!!
I dag var vi ferdige 13.25. Bussen gikk 13.22 fra Stausland. Neste buss fra Stausland går klokka 14.22. Da kan jeg like greit vente til bussen fra skolen går klokka 14.40 så slipper jeg å vente 25 minutter i byen. Men det vil jo uansett si at jeg ikke er hjemme før 2 timer etter at jeg er ferdig på skolen når jeg kunne vært hjemme 30 minutter etter at jeg var ferdig... Jeg prøver å se positivt på det med tanke på at jeg kan bruke denne tida til å oppdatere bloggen og gjøre skolearbeid (hadde det bare vært noe særlig skolearbeid å gjøre).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar