25.09.2010

Jeg gjør det foreløpig bra i matte

På torsdag fikk vi jo igjen matteprøven. Den var om potenser og tallsystemer, og jeg fikk en fornøyd 6'er på den. Det var morro. Nå må jeg bare få 6'er på de andre prøvene også. Men jeg ser jo ikke akkurat helt fram til mattetimene etterhvert hvis det er som lærerne sier, at dette var det vanskeligste kapittelet. Jeg kommer til å kjede vettet av meg.

Ellers så var jeg på undertøysparty hos Charlotte på torsdagskvelden. De som er intressert kan jo sjekke ut Bimi Underwear sin facebookside. Jeg var ikke hjemme før SENT (rundt 00.30), og skulle opp 05.45 dagen etter (fredag). Så jeg var litt trøtt i går, på en måte. Men jeg kom meg gjennom de 4 timene vi hadde, og sov noen timer da jeg kom hjem. De timene trengte jeg for å komme meg gjennom resten av dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar