02.10.2010

Forslått kneet

I går var jeg skikkelig uheldig, eller skal jeg kanskje kalle det heldig siden det gikk så bra med kneet som det gjorde?

Da jeg var ferdig med å kjøre X-Ellent gikk jeg av vogna, og slapp Jorunn forbi X-Ellent. Da Jorunn hadde kommet seg forbi begynte X-Ellent å gi videre inn i stallen, før jeg fikk tak i han. Jeg hadde ikke fått av vogna enda, så jeg ble stående med det ene benet slik at det kom i klemm mellom døra og vogna. Jeg fikk det bort etterhvert, men det gjorde da sinnsykt vondt.

Etter at jeg var ferdig med å ordne for X-Ellent kjørte snille Thomas meg på legevakten. Espen var med. Der var det heldigvis nesten ikke folk, så jeg kom inn med en gang. Der var det klem og bøy av kneet, så videre til røntgen, så tilbake, og alt så heldigvis ok ut. Men jeg fikk beskjed om å gå inn til fastlegen min i løpet av uka når alle smertene og hevelsene har gått ned for å ta en sikkerhetskontroll. Hun mente at jeg "bare" var kraftig forslått.

Blåmerket på siden på kneet. Dette kom av døra.

Blåmerket bak på låret. Dette kom av vogna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar