05.10.2010

Bursdagen min i dag

I dag føler jeg det som om et år har gått, og jeg enda ikke har kommet meg videre i det livet jeg ønsker å ha. Det gjør meg jo nesten litt deprimert. Derfor prøver jeg å glede meg litt over de materielle tingene som jeg har kjøpt de siste dagene.

Jeg har bestilt utstyr til X-Ellent. For det meste reflekser, og et hodelag som jeg skal kle med refleks. Jeg kjøpte reflekstape i går, som jeg skal bruke til hodelaget og brystet.

Og så har jeg kjøpt ny mus til pc'en. Jeg er knallfornøyd. Den er akkurat passe stor, og trådløs. Og så har jeg fått nummer-pad til å ha ved siden av pc'en. Det er litt lettere å jobbe med tall med den.

Ellers fikk jeg "Den rutete kokeboka" av mamma og pappa til bursdagen min. Jeg gleder meg til å få prøvd mange av de oppskriftene som er der.

Jeg fikk tøy av Jostein, Annette og Benjamin, og jeg gleder meg til å få brukt det. Ellers kjøpte jeg en pologenser som jeg skal ha under den ene tingen som jeg fikk av dem.

Jeg venter på katalogen fra Vettex. Jeg skal bestille masse veterinærutstyr. Det er alltid greit å ha ordentlig sårbehandlingsutstyr liggende i tillfelle nødstilfelle. Jeg må bare passe på og ikke bestille for mye.

Jeg fikk penger av Espen som bursdagsgave i dag, i tillegg til at jeg har 500 kroner som jeg skal kjøpe tøy for, så mer shopping blir det nok de neste dagene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar