04.10.2010

Bursdagsfeiring

Det er vel ikke akkurat en hemmelighet at jeg fyller år i morgen. I den anledning arrangerte jeg (med hjelp av mamma) en bursdagsfeiring i går hvor jeg inviterte min familie og Espen sin familie. Det var veldig koselig, og jeg hadde til og med bakt både muffins og brownies. Fisking av godtepose stod også på programmet.

Jeg må jo bare takke for at alle kom, og for gavene jeg fikk... Og takk for at det ble en vellykket ettermiddag.

Når det gjelde kneet mitt, så blir det tydeligvis bedre, men blåmerkene ser bare verre ut. Under blåmerket på siden på kneet merker jeg noe stikking i ny og ne, og er litt nervøs for at det kan være noe som har fått en skade der. Jeg klarer fint å gå med benet, men pga av haltinga belaster jeg det venstre benet mer enn normalt, og blir derfor fortere sliten enn normalt. Setter jeg meg ned litt, stivner gjerne muskler og sener til, og det er vondt å begynne å gå igjen. Men det blir heldigvis bare bedre og bedre.

Det er mulig at jeg skal en tur til Vikeså i høstferien. Det kommer litt an på legetime og benet mitt når og om jeg reiser, og hvor lenge jeg evt blir. Jeg tenkte på å få legetime i morgen, men jeg tror jeg heller vil satse på legetime til fredag, og reise til Vikeså på onsdag og bli til torsdag. Men vi får se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar