20.10.2010

Vi fikk fikset scooteren...

... håper jeg. Jeg følte den begynte å lage litt mer lyd igjen i går ettermiddag, men jeg har ikke fått pappa eller noen andre til å se på det enda.

Og i morgen tidlig har de meldt kuldegrader og jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en bil å kjøre nå. Tor var så grei og tok turen ut på øya i går for å se over Corollaen, og det er litt å fikse. Han mente det burde komme på rundt 10 000,- hvis jeg gjorde mye selv. Altså det vil jo si at jeg må høre med guttene i familien, pappa, Jostein og Espen, om de vil ta på seg oppgaven. Hvis ikke så kan jeg jo bare glemme det.

Har litt fri fra skolen i dag, så nå sitter jeg og venter på pakke fra Horze. Den var på terminal i Kristiansand i går iallefall. Siden jeg ikke begynner på skolen før 11.50 i dag, så hadde jeg håpt å få kommet meg på butikken for å hente først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar