19.08.2010

Søgne vgs.

Ja, da var det tilbake til skolebenken. Jeg fikk telefon fra kontoret på Søgne vgs nå for ikke lenge siden. De hadde ledig plass til meg på Vg 3, allmennefaglig påbyggning. Jeg drøftete det litt med Espen, og vi bestemte oss for at jeg skulle takke ja. Så nå kommer det neste kapittelet i livet mitt. Er spent på hvordan det kommer til å gå. Gleder meg litt, men gruer meg såklart også litt. Når man er kommet så langt i det økonomiske livet som jeg er, så kan jeg ikke la være å tenke på hvordan vi skal få pengene til å vare, men budsjett er viktigere nå. Stipend skal så klart søkes fra lånekasses ASAP. Ellers kommer det nok til å bli litt jobb. Kiwi åpner her på øya til høsten. Søknad skal såklart leveres. Det har jeg igrunn tenkt hele tida, hvis ikke jeg hadde fått meg jobb. Hva som skjer ang. hesteutstyrsbuttikken jeg hadde tenkt litt på, vet jeg ikke. Mulig det blir 1 år med masse planlegging og rådgivning fra EVA-senteret. Vil såklart skjekke hva Lånekassen sier ang selvstendig næringsdrivende.

JEG GLEDER MEG!!!!

1 kommentar: