13.08.2010

Operasjon Hest hjemme dag 152

Ja, vi jobbet i dag også.

Vi kuttet til dører.

Så stakk jeg en tur med bilen. Først for å hente markkur, deretter for å finne henglser. Jeg kjørte så langt som til Biltema, for der var hengslene billigst. Men jeg regnet at det bare var 2 dører vi skulle ha hengsler til, men det er jo 4, så da kjøpte jeg vare 6 hengsler. Jeg skulle jo kjøpt med meg 6 til.
Jaja, sånn kan det gå.


Vi fikk iallefall neste gjort ferdig det ene skapet. Mangler bare plate på toppen.

Så jeg bestemte meg for å flytte inn tingene mine i det skapet. Var lei av å være i garasjen til pappa nå.


Så jeg var glad for at jeg hadde X-Ellent til å hjelpe meg. 


Etter utstyret, kjørte vi litt høy. 11,5 høyball totalt.

Da begynte X-Ellent å bli lei, så vi kjørten en tur før jeg gikk inn med han.


Det er plass til MYE mer høy. Må ringe å bestille mer slik at vi får fylt opp.

Kvelden har for det meste gått med til å rydde i skapet. Greit å ha sånn nogenlunde orden. Vi fikk også den siste kryssfinèrplata opp under taket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar