18.08.2010

Operasjon Hest hjemme dag 157

Stallen er nå erklært ferdig. Hestene overnattet i den for første gang i natt. Dermed anser jeg Operasjon Hest hjemme for ferdig. Men jeg må jo innrømme at det er noen småting igjen som skal gjøres; jeg kan jo nevne de. Bøksdørene må få lås. Jeg skal opp på Biltema på lørdag og kjøpe. Luftehullene skal iallefall få gitter. Jeg lurte også på å prøve å legge inn et rør i hvert av de. Permanenet lys er ikke på plass enda. Ledningene skal bestilles fra Bole. Selve lampene må jeg se hva jeg skal bruke. Er litt usikker der. Ledningen må uansett graves ned i veien, slik at den ikke blir revet av hvis snøplogen kommer på vinteren. Inventaret til skapene mangler, og noen knagger. Noe skal bestilles fra Bole (noe jeg har litt problemer med akkurat nå) annet har jeg allerede bestilt fra Hööks. Ikke minst så gjenstår det litt ryddejobb utenfor. Planen er å aktivisere meg med det på lørdag.

Boksen til X-Ellent er klar.

Fôrhjørnet

Det er enda plass til mye høy. Det hvite skapet blir flyttet til helga.

Trillebåra er på plass. Bare synd hjulet er flatt. Skal se om jeg finner et nytt på Jula på lørdag.

Det ene av de 2 luftehullene.

Skapene. Ett til hver hest.

Det kommer kanskje noen bilder etterhvert, og litt oppdatering, men det er bare småting igjen nå, så det blir så lite å skrive om. Da blir det nok til at jeg legger det sammen med noe annet som jeg har å skrive om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar