21.08.2010

Litt shopping og annet

Se så koselig. Dette var den kvelden Ansgar kom for å ta tannrasp og gi vaksine. Jeg fikk låne ei arbeidslampe av min bror for anledningen. Veggene ser blå ut i skumringa.


X-Ellent innom.


X-Ellent KOSER seg i boksen sin.

I dag har jeg vært på shopping. Jeg har fått handlet lysstoffrørarmaturer, så da får vi snart lys i stallen. Bokslåsene er handlet inn, samt en lås til vogna mi (bare for sikkerhetsskyld). I tillegg har jeg handlet inn til skoleåret, siden det ble skolegang allikevel.


Ringperm (10,-) og penal (15,-) fra Staples. Matboks (49,50) fra Nille. Imsdal-flaske (19,50) fra Coop Obs og Targus Ryggsekk M/ plass til laptopen min (499,-) fra Elkjøp.

For litt siden hadde jeg satt av 500,- til klær. Disse lå fremdeles i lommeboka mi, så hvorfor ikke handle det også med det samme? Må innrømme at det kom på 49,- over, totalt 549,-.


Sort tights (99,-) og mørk blå lang genser (99,-) fra H&M. Mørk blå trank top (99,-) og brune lange tights (99,-) fra Gina Tricot. Blå joggebukse (149,-) fra Cubus.

Jeg er utrolig fornøyd med kleskjøpet. Det er så deilig å endelig få litt tøy, farger og kanskje stiler å variere i.

Lamineringsmaskin (279,-) og lamineringsplast (149,-) fra clas Ohlson.

Jeg skal i hovedsak bruke den når fôrplaner skal lages. Under er den ene av de to første jeg prøvde meg på.


Beklager at bildet er sidelengs. Selv om det ligger riktig vei på pc'en min, ender det bare denne veien når jeg får lastet det opp. SÅ SNU PÅ HODET DITT!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar