12.08.2010

Operasjon Hest hjemme dag 151

I går gjorde jeg ikke så veldig mye. Jeg ryddet noe kapp, sopte sagesponen inn i ett hjørne i stallen, Malte Z-ene på siste strøket, malte det siste som skulle males hvitt, inkludert vannbordene på den lille døra, og malte kantene på vannbordene røde.

Her er Z-ene helt ferdige.

I dag begynte jeg dagen med å male 2. strøket på vannbordene. Det var fort gjort. Så begynte jeg å rydde litt.


Etter en tur på Vågsbygd senter og en middag, så fortsatte meg og pappa på skapene.

Her er midt-plata kommet på plass.

Og hyllene er nesten ferdige. Hylleplatene som mangler skal bare ligge på løst, så det tar vi mot slutten.
Vi har kommet nesten like langt på skap nr. 2. Det som mangler før vi er like langt er de 2 hylleplatene.

Og så kom Tango i dag, den hesten som skal stå sammen med X-Ellent. Mer kan du lese på www.x-ellent.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar