20.06.2010

Scooter innkjøpt

Nå var jeg så lei av å måtte gå alle plassene jeg skulle, at da jeg så en scooter til salgs for bare 6.000,- ny, da grep jeg sjansen og kjøpte den. Det er helt sikkert ikke like god, på ulike plan, som de til 3-dobbelte av prisen, men den er helt grei til at jeg skal kjøre rundt på øya så lenge asfalten er bar. 

Før vi fikk tatt den av planet.

Klart for første kjøretur.

Jeg fikk allerede på lørdag gjort mye fornuftig, bare fordi det tok litt kortere tid å komme seg fra A til B. Jeg fôrte X-Ellent på morgen. Da gikk jeg opp, siden scooteren stod hos mamma og pappa natt til lørdag. Deretter kjørte jeg bort til Jostein, Annette og Benjamin hvor jeg slapp ut kattene. Så kjørte jeg hjem og hentet noen flasker, som jeg kjørte ned til butikken for å pante. Etter panting og en kjapp handletur bar det hjem igjen, plukket opp 2 søppelposer som jeg kjørte ned med til Lindebøbrygga, hvor søppelkassa befinner seg. Så kjørte jeg bort til Marianne for å besøke henne litt, før jeg skulle være hjemme 13.30, var planen. Før jeg kjørte hjem måtte jeg ned på butikken for 2. gang, for å hente ei pakke som lå der til meg. bar det hjem for å vente på Espen.
Etter at jeg hadde vært på Hööks (med pick-up), pakket jeg sammen enda flere flasker, kjørte på butikken for 3. gang, pantet og handlet inn taco til Marius, Espen og meg. Den siste turen jeg hadde i går var opp til X-Ellent for å gi han kveldsmaten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar