06.06.2010

Operasjon Hest hjemme dag 84

Mye har skjedd siden sist. Der støpen skal være er det forskalt og jevnet ut, så i morgen ettermiddag kommer sementbilen. I morgen formiddag må meg og pappa legge ut jernet som skal i sementen.
I går ble garasjen flyttet opp fra Årekjerret til Myra. Jeg var ikke med på det, siden jeg ikke kunne gjøre noe uansett, men jeg fikk se litt når de jobbet, og fikk tatt et bilde eller 2.
Så når støpen er tørket, så skal garasjen monteres igjen, og dermed er det klart for at jeg skal gå løs og lage innredning.
Sånn ser det ut akkurat nå. Klart til og legges jerne og deretter støp.

1 av 4 paller med taksten flyttes.

Del 1 av 4 av taket til garasjen. Dette var den største delen.

Ser ikke helt stabilt ut, men det gikk bra det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar