25.06.2010


Espen er borte i helga. Han er i Mandal, hos Marius, på LAN-party. Det vil si at jeg er hjemme alene denne helga, men for ei gang skyld, så tror jeg at jeg skal klare meg bedre denne helga enn de andre helgene han har vært borte. Jeg har nemlig fått ny mobil :D (*STORT SMILEFJES*).


Så mye av kvelden har gått med på å konfigurere den slik at den er brukervennlig nok for meg. Jeg hentet pakken på posten 09.15, og fikk satt mobilen til lading 10.30. Mens mobilen ladet gikk jeg opp i stallen vi lager. Der ryddet jeg rotet vårt som lå på Erlend's (naboens) sement, før jeg bar resten av takstene, og la noen av de på taket. (pappa hadde visstnok lagt på alle senere i dag, snille pappa). Så gikk jeg hjem igjen, dillet med en fullladet mobil fram til jeg gikk i stallen i 14.30-tida. Der fikk jeg (sammen med Maritha) raspet høvene til X-Ellent ordentlig, trent og kost. Da klokka plutselig var over 18.30 bar det hjem igjen. Kvelden har gått til mobil-konfigurering (er muligens, mer eller mindre, ferdig med det nå). Så nå har jeg akkurat satt meg ned med noe mat og noen blogger som vil ha oppdatering.

Hjemme-alene-mat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar