24.06.2010

En vellykket dag med shopping

I dag har jeg virkelig vært på shopping. Først var jeg på Jula. Der skulle jeg kikke på gresspusser (ellers hva det kalles. Jeg endte ikke opp med gresspusser fra Jula, men jeg endte opp med masse annet. Jeg fant:

et par arbeidssko med vernetå til bare 169,-


to par arbeidsbukser til kun 99,- pr stk


en caps (til utstillinga med X-Ellent) til bare 49,-


knebeskyttere til 59,-

i tillegg til en oppblåsbar spekkhogger som jeg kjøpte for Annette, til 49,-,

og et barnesete til sykkel, som jeg kjøpte for mamma, til 299,-. Det jeg ikke fikk kjøpt var en oppblåsbar vannscooter som jeg skulle kjøpe for Annette.

Etter Jula var det Biltema sin tur. Der hadde jeg for øye å kjøpe et minidrivhus (til 179,-) og gresspusser til 1499,-. Minidrivhuset var de tomme for, og det ville de ikke få inn igjen før om 8 uker, og så fikk jeg akkurat tatt den siste gresspusseren som går på bensin og har pusseblad (ikke tråd). På Jula var de med bensin og blad 500,- dyrere. Jeg kjøpte i tillegg med meg 2 ekstra blader til gresspusseren, for 129,- pr stk.

Da jeg var på vei hjem, og var kommet til Hannevika, så fikk jeg for meg at jeg ville inn på Crazy Price. Siden jeg nå hadde penger, og aldri hadde vært der inne før. Og jammen fant jeg ikke noe der også.


De hadde et lyseblått fleecepledd (til X-Ellent) til 29,90.


Og jammen fant jeg ikke samme typen minidrivhus som de selger på Biltema. Dette var også billigere og kostet bare 139,75. Så nå er jeg veldig fornøyd. Nå fikk jeg tak i det jeg ville ha allikevel :)


bildet er tatt av Marianne Olsen
Da jeg kom hjem fikk jeg greie på at tømmene som jeg har bestilt er på vei i posten, samt at mobilen fra cdon.com er ankommet Kristiansand. Kanskje den kommer til øya i dag (håpe håpe) hvis ikke kommer den nok garantert i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar