27.06.2010

En sliten dag

Jeg føler meg helt ødelagt i dag, etter gårsdagen, men det er litt godt også. Hvis det er noen som lurer på hva jeg gjorde i går, så kan jeg jo si det. Jeg begynte på mitt angrep mot kratt, der som X-Ellent skal stå når han kommer hjem igjen. Først hadde jeg en runde med krattrydderen, som jeg kjøpte på biltema, og etterpå det måtte jeg gå rundt med jernriva og samle alt, som var oppkuttet, i hauger. Ikke nok med det, så tok jeg et sjog i luftegården, hvor X-Ellent står også. Jeg kastet ut noen trillebårer med møkk derfra, ja. Telte ikke da, men det skulle jeg kanskje ha gjort. Alt det arbeidet hadde nok vært lettere hvis bare sola ikke hadde stekt så grusomt...

2 kommentarer:

  1. Gøyalt! Du er flink, både på blogg og bygging av garasje :-).
    Må nok følge med litt, og kanskje ta en tur ut en ettermiddag for å kikke ordentlig. Veldig bra Anita.

    SvarSlett
  2. Ja, det er jo bare og komme :)

    SvarSlett