10.06.2010

Operasjon hest hjemme dag 88

I dag fikk vi løftet på alle delene til taket, så nå er det bare småplukk igjen :)

Del 1 på plass

Del 2 på plass

Del 3 på vei

Del 3 nesten på plass

Del 3 på plass

Del 4 på plass

Det som gjenstår nå er å:
  • ordne taket og legge taksten.
  • fullføre muren nederst med murblokkene. Det gjenstår vel 2 blokker og ett par blokker som må kuttes.
  • legge plast langs muren ute slik at det ikke kommer vann inn i garasjen gjennom muren. Knyteplast eller noe sånt, tror jeg min bror kalte det.
  • snekre bakerste veggen.
  • sette på de resterende bordene som tilhører garasjen.
  • spyle garasjen og la den tørke.
  • sette inn dør.
  • male garasjen utvendig.
Det er iallefall det jeg kan komme på i farten av det som må gjøres. Deretter gjenstår arbeidet mitt for at jeg skal få meg en brukende plass å ha 2 bokser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar