09.06.2010

Operasjon Hest hjemme dag 87

I dag har vi fått gjort litt. Først da jeg kom opp hadde pappa hentet murblokker på Modena, og var i full gang med å mure de på plass. Etter litt prøvde jeg meg litt på å mure disse blokkene, men følte ikke jeg fikk det helt til. Jostein kom i 18-tida og overtok, og fullførte den andre sida. Det var ikke meninga det skulle gjøres noe mer, egentlig, men det endte med at veggene ble løftet på plass oppå murblokkene. Den ene delen av taket ble kjørt inn i garasjen, og venter nå på å bli løftet på plass.
Hvis man er litt optimistiske, så er det vel lov til å håpe at garasjen er satt sammen til over helga, med taksten og alt. Det vi skal gjøre da er å male noe proxy (tror jeg det hette), med sand i, på gulvet slik at det ikke støver så mye. Så gjenstår det å male over garasjen og sette opp innredning innvendig.

Første rad med murblokker ferdig

Rot og kaos.

Den ene veggen nesten på plass.

Jostein mellom bladene.

Tingen var liksom at hammeren skulle ned, slik at reima lå over greina.

Andre veggen på plass.

På dette punktet gadd vi ikke mer. Første del av taket er iallefall klart til å løftes på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar