11.03.2011

Lenge siden sist nå...

Jeg har vært litt forvirret den siste tida, tenkt ganske mye på alt som skjer, og vært syk ei uke. Jeg har allerede sendt søknad til skole for neste år. Søknadsfristen går ikke ut før 15. april, så det kan være at valgene jeg har lagt inn endrer seg. Men jeg har iallefall søkt meg inn på årsstudie i IT og informasjonssystemer på UiA. Det er ett år, men planen er å søke seg inn på 2. året på bachloren hvis jeg synes det er greit. Søknad til bachlorgraden ligger på 2. valg. Jeg ser fordelen med å ha bachlorgraden på 1. valg, men jeg ønsker heller å sikre meg litt hvis det viser jeg at jeg ikke henger helt med. Da kan jeg bare fullføre det årsstudiumet istedenfor   å avslutte et bachlorstudie. Så får vi se da, hva det blir til. Ellers håper jeg å kanskje få meg jobb snart. Jeg søker på alt jeg finner som virker en smule intressant, men det ser dårlig ut foreløpig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar