22.03.2011

Hva skal jeg gjøre til helga?

Ei venninne skal feire bursdagen sin på Bortelid til helga, og jeg fikk spørsmål om å være med. Jeg sa ja, men glemte det, og klarte å melde meg på et barfotkurs samme helga. Så da tenkte jeg å bruke lørdagen til å gjøre litt dugnad i stallen, vi har en vei opp til stallen som må rakes og rengjøres. Den ser ikke ut etter vinterens herjinger. Det ligger noen greiner bak stallen også som jeg tenkte å få bort samme dag, i tillegg til at jeg hadde håpt å få scooteren på veien igjen... Vel, nå ble barfotkurset avlyst, og det er snakk om Top Gear Show på søndag. Så er jo spørsmålet om jeg skal være med til Bortelid for ei natt eller ikke. Jeg får jo ikke gjort noen ting på lørdag i så fall, og veien opp til stallen må nesten rengjøres nå før hyttenaboene kommer. Det er vel ikke mange dagene igjen før de må opp å se hvordan det står til med hytta. Helga etter blir det ikke noe hvis jeg skal ut og holde foredrag, og sjansen er stor for at været ikke blir like bra. Det bør være tørt hvis vi skal gjøre det, liksom... Ellers må det bli helga etter der igjen, før jeg reiser til London med "sviger"-familien. Alt ble liksom så amputert nå... BAH!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar