24.03.2011

Ting begynner å falle på plass

http://chrisescars.com/wp-content/uploads/2010/08/top-gear.jpg

Hytteturen til Bortelid ble avlyst pga at vi skal på Top Gear Show på søndag. Det ble visst litt mye kjøring denne helga i så fall. Så planen til lørdag er foreløpig å opp i stallen og rake litt samt rydde bort noen greiner bak stallen. Og så har jeg et håp om at jeg skal få scooteren på veien på lørdag.

Ellers så ser det ut som om jeg endelig får meg en jobb. Jeg skal bli meldt opp til noe kurs jeg må ta først i april. Mer informasjon om det kommer senere. 

I dag fikk jeg også telefon om jeg ville trene en 3-årig hingst til utstilling i en måned, sammen med ei annen da. Så da er jeg jo i gang med et eget prosjekt på hestefronten også.

Matten i dag var heilt knall. Jeg gjorde alle oppgavene til tre delkapitler i løpet av fire skoletimer. I morgen skal jeg begynne på nytt kapittel igjen. Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag må jeg dele ut på 1T- og 2P-Y-matten, mens fredag, lørdag og søndag går til det siste kapittelet i 1T-matten som jeg må gjøre på egenhånd. Jeg har bare kapittel 4 igjen, så er det bare de kapitlene som jeg følger i timene som jeg må gjøre... Jeg kjenner at det skal bli digg å få et mindre kapittel å jobbe med. Blir nok til påske at jeg blir ferdig med det.

Og i april så blir det er digg London-tur med Espen sine foreldre og bror + dame. Jeg gleder meg til en 4,5-dagers ferie fra hverdagen...

Nå får jeg kanskje et liv igjen??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar