23.03.2011

Skitur med Søgne vgs

I dag har det vært skidag med Søgne vgs. Vi ble kjørt i busser fra Søgne vgs kl 08.00 til Eikerapen. Jeg rant på akebrett. Jeg orket ikke å styre med noe mer. Men mesteparten av tida ble tilbringt i varmestua. Jeg fikk meg to turer i bakken, men det var så tungt å gå opp at jeg ikke orket mer. Da vi skulle hjem måtte vi gå ned en lang bakke med en stor sving. Kikki og jeg rant delvis ned bakken, og jeg fant en snarvei, istedenfor å renne i svingen. Det endre med at jeg krasjet med akebrettet, og klarte å knekke det ene håndtaket på UFO-akebrettet. Dette første igjen til et kutt i håndflata, og en bøyd negl. Jaja... litt svinn må man regne med. Men det var jo greit ar der var endel snø der, så jeg fikk kjølt ned rundt såret og få stoppet blødningen. Det er så kjedelig når det kommer blod overalt... Jeg var hjemme 16.30, og 17.30 tok jeg en labbetur opp i stallen for å ordne for X-Ellent. Jeg var hjemme igjen 18.30, og da unte jeg meg en god, lang og varm dusj. Nå er jeg bare sliten, og tenkte å sove litt på sofaen til Espen kommer hjem fra skytinga.

Til helga blir det uansett Top Gear, med gullplasser og backstage-pass og greier. DIGG!!! Så var det bare å finne ut hva jeg skal gjøre fredag og lørdag da. Venter på noe svar fra Jorunn, for hvis hun kan få gjort noe alene, så har jeg bedre samvittighet hvis jeg reiser opp på Bortelid sammen med resten av gjengen...

Ble dessverre ingen bilder på denne bloggen. Skal se om jeg kan få lånt et til et senere blogginnlegg... Aketog...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar