28.07.2012

Hva har skjedd siste uka, egentlig?

Skal vi se...

På tirsdag var jeg i byen en tur for å være modell for oppsett hår hos Adam og Eva. Det var noen fine oppsett, hadde det bare ikke vært for at jeg brukte 45 minutter i dusjen på kvelden for å få ut alle tuperingene... Jaja... jeg fikk iallefall kjøpt med meg hårolje og noen sokker mens jeg allikevel var i dusjen. Virker faktisk som om håroljen fungerer for å temme håret mitt litt.

I løpet av uka har jeg spilt et spill som heter "Secret of the magic crystals". Det er et spill for hesteinteresserte. Ganske kjedelig egentlig. Et type spill hvor man slipper å sitte å tenke. Det er liksom bare å sitte å gjøre samme tingen om og om igjen. Jeg kjøpte det via Steam.

I går var jeg på grillfest hos en studiekamerat. Det var fryktelig godt å komme seg ut litt, merket jeg. Jeg gleder meg også veldig til studiet begynner igjen.

Ellers så begynner jo OL nå. Jeg er ikke noen ihuga sportsidiot akkurat, men jeg har notert meg ned alle tidspunktene NRK sender hestesport på. Da får jeg leke litt sportsidiot iallefall...

For ei stund siden kom jeg over denne videoen på Youtube. Helt fantastisk bruk av Youtube sine funksjonaliteter igrunn... (Husk å ha aktivert "annotations" - vet ikke hva det heter på norsk - den snakkebobla iallefall)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar