21.07.2012

Rekker det akkurat...

... før lørdagen er over.

Nydelige pusen - Baghera
Forrige søndag åt vi alle paltorskene vi hadde fanget. Det smakte rett og slett himmelsk. Jeg fylte opp tre av skallene, og la de i frysen, så har mye snadder som venter på meg.
Alle paltorskene som var i live til koking
Ellers denne uka har jeg ikke gjort så veldig mye. Var i byen med mamma på tirsdag. Fikk kjøpt ett par ting (ett par ting for mye var det da). 

I går kom hovslageren kl halv 10 og skodde X-Ellent. På kvelden jobbet jeg på Sørlandets Travpark under løpene. Det samme gjorde jeg i dag. Jeg kjente det var godt å jobbe litt.

Nå er det ikke lenge igjen før det er leggetid. I morgen er det siste dagen av Sommertravet på Sørlandets Travpark. De har foreløpig ikke meldt så ille galt vær, så ta turen da vel. Det er NM for ponnier, og det vil bli kjørt 2 ponniløp i morgen. Jeg håper å få med meg familien til min bror en tur. Men får se hva det blir til. Første ponniløp går iallefall kl 13:15. 2. ponniløp kjøres vel kanskje rett etterpå vil jeg tippe.



Slenger med en Youtube-serie jeg ser på. Elsker dette egget...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar