05.08.2012

Jeg glemte helt å skrive innlegg i går

I går var jeg nemlig på Sørlandets Travpark med X-Ellent. Første lørdag hver måned er det nemlig fellestrening for ponnier. Marthe kjørte X-Ellent, og fikk prøve seg på volting og linjestart.

Mitt problem om dager er hvordan jeg skal få min Google Kalender til å synkronisere de aktivitetene som jeg legger inn via pc'en, med mobilen. Aktivitetene som jeg legger inn via mobilen blir synkronisert, og disse kan jeg se i nettleseren. Noen som har en løsning på problemet? Hyl ut da vel... (eller legg igjen en kommentar...)

Ellers er det ikke så mye å skrive om. Mamma og jeg var i Sørlandsparken har i uka. Da kjøpte jeg de to første bøkene som tv-serien Game of Thrones er laget av. Foreløpig er jeg ikke kommet til 100 sider en gang, men i morgen er det meldt tordenvær så da satser jeg på å få lest en del.

Snakker om Sørlandsparken... Hesteutsyrsbutikken Hööks åpner i Sørlandsparken 30. august. Bare sånn for informasjon til de som måtte være interessert.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar