26.08.2012

Håpløst...

... å få disse innleggene ut på en lørdag...

I går derimot rakk jeg det ikke. Først var det stallen, så 90-års bursdagselskap til mormor. Da jeg endelig var hjemme var det såpass sent at det var på tide å finne senga.

Men denne uka begynte jeg på UiA igjen. Det var herlig å begynne igjen. Onsdag ble en veldig lang dag, da. Først en time "presentasjon" av semesteret. Fra klokka var 10 til klokka var 14 satt jeg å ventet på at vi skulle få litt informasjon om hjelpelærerstillingen som jeg og noen andre er ansatt i dette semesteret. Torsdag var jeg også inne på UiA en tur. Først en time med IS-200 forelesning, deretter en time med IS-201 forelesning.

Det er igrunn det som har skjedd denne uka, semesterstart og bursdag til mormor. I dag fikk jeg se denne youtube-filmen. Elsker måten de har kombinert Portal 2 og Minecraft på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar