12.08.2012

Jeg kunne vel egentlig bare ført på samme tittel som forrige innlegg

Min nye hårfrisyre. Veldig fornøyd.
På mandag var mamma og jeg på en liten shopping-tur igjen. Det var meldt mye regn, så var like greit å gjøre det da. Vi var i byen, på Specsavers, å kjøpte briller til meg. De kostet 795,-. Jeg gleder meg til jeg får de, for det var de første brillene jeg så på som jeg falt for. Dama på Specsavers sa det tok 10-14 dager før jeg fikk de. Vi var også på sørlandssenteret og handlet bursdagsgave til mormor, og jeg var en liten løpetur innom IKEA for å kjøpe skohorn. Da vi kom tilbake fra byen ble jeg kjørt hjem for å ta meg en dusj og vaske håret. Jeg hadde time hos frisøren klokka 19. Da jeg kom opp til mamma og pappa før mamma skulle være med meg til frisøren, ventet endelig minnekortet til min nye HTC på meg. Da jeg kom hjem fra frisøren kunne jeg endelig sette HTC'en på lading og vente i spenning.

På mandag meldte jeg også X-Ellent på løp. Tirsdag fikk jeg beskjed om at det ikke ble noe ponniløp på grunn av for få påmeldte.

På tirsdag lastet jeg også ned et spill på HTC'en som jeg er blitt helt hekta på. Temple run heter det. Ta en kikk på det under her.



Ellers har jeg ikke gjort noe særlig annet denne uka. Torsdag, fredag, i går og i dag går til å slappe av i Tørjesundet.



I går var det håndball-finale i OL. Norge vant. Jeg var hos min bror og så på kampen på veggen. Det var ganske spennende på slutten der ja.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar