20.08.2012

Forsinka innlegg igjen... begynner å bli en vane nå

Denne helga har vært litt hektisk...
Fredag sprøytet jeg jordet, eller to av områdene som jeg har delt jordet inn i. På lørdag jobba jeg, og pga noen forsinket busser var jeg ikke hjemme før halv 8 på kvelden, og da var det bare rett i stallen. I går var jeg oppe hos mamma og pappa hele dagen pga familiemiddag og en tur i kirka kl 16 siden nevøen min skulle få 4-års boka. Endelig nå fikk jeg tid til å sette meg ned å skrive dette innlegget.



Etter kirka i går gikk mamma og jeg en tur bort til Jostein og Annette. Mamma skulle ha hjelp av Jostein til å skrive ut noe, og jeg skulle bort å gå på vekta til Annette. Det endte med at pappa også kom bort, og 4 av 5 personer gikk på vekta. Jeg har gått ned 2,2 kg siden forrige veien 11. juni. Det er jeg fornøyd med. Var litt bekymret for at jeg hadde gått opp da jeg ikke har vært så flink til å drikke shaker siden jeg kom fra Egersund. Men vekta er fremdeles på vei nedover, og da er jeg fornøyd. Jeg er spent på høsten og vinteren, da jeg håper på å være flinkere til å drikke shaker da, i og med at jeg begynner på UiA igjen på onsdag, og får noen tidlige morgener der igjen. Jeg sa til Annette at jeg vil ha neste veiing før bursdagen min, som er i oktober, og så vil jeg ha en til veiing før jul.

På mandag (for ei uke siden) var jeg å hentet brillene min i byen. Jeg er storfornøyd, og merker forskjell på når jeg har brillene på og når jeg ikke har de på.

Ellers er det vel ikke så mye å rapportere, men jeg elsker denne videoen:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar