09.06.2011

Trenger jobb

Jeg har jo en ringejobb på Kiwi Ytre Vågsbygd, men den siste måneden har det blitt lite jobbing pga eksamener og avsluttende skolearbeid. I tillegg er det ikke noe studielånutbetaling denne måneden. Den neste er i august, hvis jeg kommer inn på UiA og får søkt i tide.

Jeg regnet meg vel fram til at jeg får i underkant av 1000 kroner fra Kiwi denne måneden, og det er alt. Det holder vel til en tank med drivstoff og mobilregning, men så er det nok stopp. Jeg trodde jeg skulle jobbe i dag, men det var visst neste torsdag det var snakk om, og da kan jeg ikke pga lesedag til eksamen. Ser ut som om det ikke blir noe jobbing denne måneden i det hele tatt, nesten. Da er det ikke mye jeg får fra Kiwi neste måned heller.

http://www.abcnyheter.no/files/images/2006-11/large/87548.jpg
Jeg har også gitt beskjed om at jeg ønsket nærmere 100 % stilling i sommer. Det ser ut som om var vanskelig å få til. Det endte opp med mellom en og tre vakter i uka. Så da ser jeg jo etter enda en jobb i tillegg. Tilbake til jobbsøkemarkedet. Jeg liker egentlig ikke å søke på jobber. Ikke etter all jobbsøkinga da jeg var via NAV og før jeg fikk jobb på Kiwi. Jeg føler jeg legger endel arbeid ned i en søknad, og så vet jeg egentlig på forhånd at jeg ikke får jobben, heller ikke noen respons tilbake. Nyttesløst, rett og slett. Det er til å bli deprimert av. Må vel begynne å jobbe svart, eller noe, for å få penger nok til å betale regningene mine.

Jeg tror ikke jeg får noe hvis jeg går til NAV heller, for jeg har jo nesten ikke jobbet noen ting de siste to årene. Og dessuten har vel mesteparten sommerferie snart, og da får de jo ikke behandlet noen søknad før langt utpå høsten...

Noen som har en jobb til meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar