16.06.2011

Muntlig eksamen i historie

Hvordan skal dette gå? Ei bok på 500 sider som skal leses og skrives notater fra innen mandag, og ikke minst læres. Det er nå jeg angrer på at jeg ikke har lest litt og litt gjennom hele året...

Jeg skulle heller ønske det var biologi jeg kom opp i. Der har jeg iallefall kontroll på pensumet. Men men... Jeg får vel bare stå på. Er jo allerede ferdig med kapittel 6 allerede. Heldigvis fikk vi to ekstra dager å lese på, lørdag og søndag.

Hvis jeg blir ferdig med å lese boka i morgen, så har jeg lørdag og søndag til å pugge notater og stikkord på...

Ser med gru fram til mandag. Men nå skal jeg iallefall bruke resten av kvelden på å forberede meg på en effektiv lesedag i morgen (og ikke sovne slik som jeg gjorde i dag).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar