11.06.2011

Horze

Det er ikke til å skyve under en stol at jeg har handlet endel utstyr hos Horze til X-Ellent. Men jeg må jo ærlig innrømme at jeg følte de hadde mer til små shettis før enn nå.

Det som kanskje ikke mange visst er at Horze er en "underleverandør", eller hva man kan kalle det, av FinnTack som startet opp i 1982. Det er lenge siden det. FinnTack-produktene er sentrert rundt trav, mens Horze-produktene er sentrert rundt ridning. FinnTack har ingen egen nettbutikk eller hestebutikk slik som Horze, men på de Horze-butikkene man finner på travbaner kan man også få kjøpt travutstyr fra FinnTack. I følge FinnTack skal alle produktene dems koste det samme uansett hvilken butikk man er på (Jeg kan ikke huske helt hvor jeg leste det, men jeg tror jeg fikk det på en e-post). Det er jo ganske betryggende å vite.

Jeg kan jo si at jeg liker FinnTack veldig godt, og stiller derfor heller ikke noen spørsmålstegn angående kvaliteten på Horze. I tillegg har produktene til Horze (og FinnTack) helt ok pris, og man får en veldig greit kvalitet for den prisen. Jeg har brukt både nettbutikken og den fysiske butikken her på Sørlandets Travpark, og er like fornøyd etter hver handel.

Jeg vil gjerne si noe om nettsiden til Horze, som jeg liker oppsettet på. Når man leter etter noe, så er det enkelt å lete seg gjennom de forskjellige kategoriene. Disse finner man øverst på banneret, og nedover på venstre side. Denne som ligger på venstre side har man hele tiden lett tilgang på når man er inne på de forskjellige kategoriene.  Søkefunksjonen, som er plassert over banneret, er lett å få øye på, og gir noen veldig bra resultater når man skriver inn et søkeord. Søkeresultatene kommer opp på en veldig oversiktlig måte. Ellers finnes det også måter å søke på priskategorier, og noe jeg liker veldig godt, FARGE. Enten kan man trykke inn den fargen man ønsker på alt av hesteutstyr eller man kan sentrere det innenfor f.eks dekken eller grimer. Det er bare helt fantastisk, og det gjør det lettere å pimpe opp hesten sin med de "korrekte fargene". Dette fargesøket finnes for så vidt også i mange av de andre kategoriene også, som rideutstyr og stallutstyr.

Jeg må så klart ikke glemme forsiden, og kan si at det man trenger finner man her. Hvordan kontakte kundesupport, mest populære utstyret, merker som føres, litt om Horze, betalingsmetoder, Horze på facebook og mye mer. Det er den hyggeligste forsiden jeg vet om av alle hesteutstyrs-nettbutikkene som jeg har sett her i Norge. Man føler seg velkommen inn til og bare se, hvis det er det man vil, og man får lyst til å handle på Horze.

Horze.no er en nettbutikk (og hesteutstyrsbutikk) som tar ordentlig vare på sine kunder.

«Denne bloggposten er skrevet som del av Horze bloggkonkurransen, hvor jeg har mulighet til å vinne et gavekort på kr.5000,- fra http://www.horze.no» (http://www.horze.no/null/blogcompo,no_NO,pg.html)

Kilder:
http://www.horze.no/null/blogcompo,no_NO,pg.html
http://www.finntack.com/CompanyInfo.aspx
http://www.horze.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar