15.05.2011

Lokalkjøring på Hortemo

I går var jeg på lokalkjøring. For en digg dag, selv om været ikke var på arrangørens side. Jeg hadde X-Ellent til start, og han gikk til seier. Mer om det kan du lese på http://x-ellent.blogspot.com/2011/05/lokalkjring-pa-hortemo.html

Det var et flott arrangement, godt gjennomført. Det er på slike løpsarrangementer jeg skulle ønske jeg hadde stor hest å trene til start... Someday... Drømmen må vel være å stå på Hortemo travbane sammen med alle de fantastiske folkene som er der oppe.

Jeg må jo takke Anne for at hun overtalte meg til å starte X-Ellent. Hvis ikke du hadde hentet meg, så hadde iallefall ikke X-Ellent fått den seieren i går. Det var utrolig bra at du fikk tid til det, selv om du hadde nok med formanns-jobben under lokalkjøringa.

Så nå må jeg bare prøve å få X-Ellent godkjent og til start, så blir det bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar