23.01.2011

Det har skjedd endel den siste uka

Jeg var jo på foredrag med Tor Martin Moe på mandag. Kjempebra foredrag som du kan lese mer om i det forrige innlegget. Ellers har jeg jobbet mye med matte de påfølgende dagene. Jeg har også åpnet tilbud for de som ønsker å få åringen innkjørt. Mer om det på www.anitaruudnilsen.blogspot.com
Onsdag fikk jeg låne den siste boka jeg skal lese til særemnet: Lucifers Evangelium. Jeg har ikke fått lest mer enn 100 sider fram til nå, men tenkte jeg skulle prøve å få lest litt før jeg legger meg i kveld.

Torsdag morgen hadde jeg de første to ekstratimene med matte jeg skal ha. Det gikk veldig bra, og nå har jeg kommet godt i gang. Men jeg merket at jeg var sliten av all matten på slutten av dagen. Jeg slet med å legge sammen en og en. På fredag var jeg innom Holskog gård, og hadde det kjempekoselig i noen timer sammen med hun som driver stallen der nå.



I helga har jeg hatt stallen. Etter at jeg var ferdig i stallen i går var det tid for 4(?) delkapitler med matte og 100 sider i Lucifers Evangelium. Jeg fikk rydda og støvsuget, i tillegg til å handle inn og lage taco til Espen og meg. Og så sovnet jeg på sofaen en time før jeg skulle fôre. Og så fikk jeg tilbake mobilen min i går. Da ble jeg glad.

I dag tok jeg først stallen, og spiste frokost hos mamma og pappa. Litt matte fikk jeg tid til før jeg tok turen til Stall Holskog for å smøre utstyr og være sosial. Kl. 15 var jeg tilbake igjen for å fôre, spise subway-mat og gjøre matte, før jeg skulle være på travparken ca. kl. 18. Thai Diablo, som jeg solgte for et år siden, skulle gå løp. Han ble distansert, visstnok, men han gikk rent hele veien. Iflg. eieren hadde kusken sagt at han hadde tent litt da han lå sist sammen med to andre hester, så det virker jo lovende.

Nå kom jeg akkurat hjem for litt siden, tatt meg en dusj, så nå gleder jeg meg til å finne senga.

PS. Fikk tatt noen nye bilder av X-Ellent i dag. De skal jeg få lagt ut en annen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar