12.11.2010

Sivilforsvaret neste...

... nesten iallefall. Jeg var på fordelingsmøte i går, og ble overrasket over hvor negative mange var til at de var pliktige til å tjene i dette. Jeg syntes det virket kjempemorro. Vi fikk uansett litt informasjon til å begynne med, en presentasjon av Sivilforsvaret. Deretter ble vi tatt bilde av, så en liten legeskjekk på almennetilstanden, og deretter inn og snakke litt om livssituasjon etc. Jeg sa jo det at jeg gikk på skole nå, og ville bli ferdig med dette året, og at det ville ha ett par måneder på meg til å få skaffet meg en fulltidsjobb. August ville derfor passe fint for meg til å dra på kurs med Sivilforsvaret. Så jeg ble satt opp på kurs fra 15. august til 02. september. Da skal jeg til Starum i 3 uker for å lære litt å slukke branner, lete etter savnete person, førstehjelp etc. Det jeg også fant ut var at kursstedet var nabo til Norsk Hestesenter. Gjett hvem så skal bort en tur for å "snoke"? Det eneste jeg må få gjort nå er å få ordnet noe slik at X-Ellent kan få stellet sitt de 3 ukene som jeg er borte. Jeg gleder meg. Det kommende året kommer bare til å bli kjempespennende.

Hvis du vil lese litt mer om Sivilforsvaret og hva det er, så kan du gå inn på dems hjemmeside.

Ellers er det oppheng av IKEA-ting i stallen i morgen. Skal få tatt noen bilder etterpå så kan dere se hvordan det blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar