06.11.2010

Første tur på IKEA sørlandet


I dag tok meg og mamma oss turen opp til IKEA Sørlandet. Det var egentlig ikke meninga at jeg skulle ha så mye, i hovedsak skulle jeg bare ha ei hylle til stallen, men jeg endte opp med en del mer. De hadde så mye "nyttig" der.





Det var kanskje litt lurt at vi tok med oss ei handlevogn allikevel...

Litt for mye?

Dette bildet så jo rett og slett på hodet ut... Men dette er iallefall det jeg handlet til stallen, pluss ei hylleplate som står oppe hos mamma og pappa. Oppi posen her ligger det ei klokke, noen skruer fra Biltema, hylleknekter og en haug med slike blå IKEA-poser ♥.

Jeg fikk kjøpt en slik som jeg fikk presset inn i ganga. Greit å få samlet litt slikt.

Disse var så søte. Akkurat den stilen jeg ønsker. De ser litt sånn læraktige ut, men består egentlig bare av papp og et eller annet material utenpå. 

Kjøpte 2 i en mørkere farge også, men har ikke hatt bry til å sette den sammen enda. Så rett og slett ikke behovet for det enda.

2 av disse posene måtte jeg bare ha fordi de var røde og hvite. Kan sikkert få brukt de til å stu et eller annet.

Så var det alle småtingene. Trakter ble handlet inn, sånn beholder til å ha bestikk i, en genial osterasp med beholder under, timer og serviettholder ble også handlet inn. Jeg kjøpte også en liten rull med kopperhåndklær, men de har jeg glemt å ta bilde av. De ligger i reserve i en av de nye boksene.

Denne kjøpte jeg til å ha under pc'en. Den hjelper til med å løfte bakenden på pc'en litt opp slik at det blir lettere å jobbe på den når jeg har den på fanger, og så slipper jeg å bøye meg så langt fram når jeg skal skrive.

Vel vel... Etter en litt slitsom dag, og noen kroner fattigere så er jeg fornøyd med det jeg endte opp med, og ser egentlig bare fram til jeg skal ha meg eget hus som jeg kan innrede med IKEA-ting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar