19.11.2010

Det nærmer seg JUL!

Julegavene er heldigvis ferdig planlagt, bortsett fra Espen sin gave som mangler litt. Nå venter bare innkjøpene. Jeg må få hentet juletingene hos mamma og pappa, selv om jeg har tatt meg den frihet med å kjøpe inn litt ekstra juleinnpakningspapir og til-og-fra-lapper. Snøen lå som en lite lag over Flekkerøya i dag, og jeg håper jula blir hvit i år også.

Hylla fra IKEA fikk jeg hengt opp i stallen først i går. På mandag glemte jeg det. På tirsdag manglet jeg skruer. På onsdag manglet jeg bit som passet til skruene, og i går hadde jeg heldigvis alt. Men det var en kamp å få opp denne hylla. Jeg var alene, og hylleknektene datt av rett som det var, helt til hylla var oppe.

Jeg fikk tatt bilde, men har litt problemer med å få de inn på pc'en etter en oppdatering til Andoid 2.1. Først ville ikke kontaktene mine komme opp i telefonboka, deretter kunne jeg ikke koble til pc'en, så ville ikke mobilen lade. Jeg har fått telefonen til å lade, men jeg får fremdeles ikke koblet mobilen til pc'en. Espen tipset meg om noe som jeg skal prøve å få til i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar