22.05.2008

Oppdatering

Da var det bare en dag igjen med teori før vi skal ut i svaring på jobb... Jeg merker at nervene begynner å komme sånn smått, men jeg regner med at det går bra.
Ellers fikk jeg en knallbra nyhet tirsdags ettermiddag. Junior (Thai Olympic), go' gutten min, hadde gått ett knallbra løp på Leangen. Jomar Blekkan sa at det var den beste norskfødte unghesten han hadde kjørt noensinne. Det var gøy å høre, faktisk så gøy at tårene begynte å komme. Jeg har savnet han sånn, og jeg ble så lettet da jeg leste dette. Når man får så god kontakt med en unghest, så går man å bekymrer seg litt om hvordan hesten blir trent og lignende. Det var da INGENTING som kunne ødelegge onsdagen min.
Ellers var jeg på kurs i går. Agria dyreforsikring arrangerte "Hold hesten din frisk"-kurs. Dette var veldig intressant, og jeg fikk plukket med meg en fornuftig ting eller to. Mye av det vi var igjennom hadde jeg egentlig vært igjennom før på et tidspunkt.
Ellers har dagen på jobb i dag vært knallgøy, med et par overtrøtte perioder og lignende. Jeg fikk også meldt meg på sommerfesten her en dag. Den er 13. juni. Det gleder jeg meg til, selv om jeg ikke har så mye penger, men litt skal jeg nok få fisket fram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar