11.05.2008

Bursdagsfest for Charlotte...

Kvelden begynte med at jeg reiste inn til Charlotte som satt barnevakt i et par timer. Da ungene forsvant begynte vi å gjøre oss klare, og etter en tur hjem til Charlotte for å hente noe, var broren hennes, Anders også kommet.
Jeg skulle være sjåfør, og såklart edru. Ca 22.00 var vi inne hos en som heter Ricki på vorspiel. Utrolig gøy! Vi var i byen ca 00.15, og vi stod på gjestelista på Havana, og dermed kom vi inn uten å betale, noe som var veldig greit, siden jeg har så mye penger for tida. Klokka var vel rundt kvart på ett da jeg fikk beskjed om at Charlotte var på do og spydde. Dermed tok jeg meg av henne resten av kvelden. Da klokka var ca. 03.00 kjørte jeg Charlotte, som var litt vel snydas, Anders og et par til oppover til Vennesla. Jeg var selv hjemme ca 4.

I dag har jeg vært på grillfest hos søstra til Charlotte, Irene, og etter maten spilte vi President i 3 runder. Da var det på tida og komme seg nedover mot byen før vi satte kursen mot McDonalds. Men vet du hva??!!.... de hadde STENGT!!!! Da var jeg MAX skuffet. Når jeg først hadde penger og var i nærheten for McDonalds-mat... så har de STENGT!!! Det var dårlig gjort!!!
Så nå sitter jeg og Charlotte på hver vår pc på Trøe. Blir her i natt jeg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar