07.05.2008

Dagen før dagen

I morgen begynner jeg på jobb igjen, og dermed var det mye som måtte ordnes i dag, og det resulterte i litt stress. Først da jeg våknet satte jeg meg foran pc'en for å finne noen telefonnr. og ta noen telefoner. Først ringte jeg til Uren Luren på Finsland for å høre om de hadde beite. De hadde fullt. Jeg fikk et navn å ringe til, og der kunne jeg få, men han ville helst at jeg skulle komme opp med X-Ellent i dag. Jeg sa jeg skulle se hva jeg kunne få ordnet. Jeg fikk desverre ikke tak i henger og sjåfør i dag, men i kveld skal pappa og jeg sette opp plater i Partneren, sånn at vi kan transportere X-ellent i den. Så jeg har gitt beskjed at jeg kommer med X-Ellent i morgen ettermiddag, hvis ikke det skjedde noe uforutsett.
Da jeg hadde fått ordnet dette var det å haste inn til byen å levere ordrebekreftelse og skattekort til Kelly, ned på rutebilen og ordne 30-dagers buss-reise-kort. Deretter var jeg fremdeles stresset nok til å haste til Søgne. Etter vel 1 time der fikk jeg roet meg ned.
Jeg traff igjen Carina, som hadde hest på landbruksskolen, og jeg sa ja til å være med på åringsauksjonen i år.
Masse positive ting som skjedde, og jobb i morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar