29.04.2010

Oppdatering

Det skjer ikke stort for tiden med Operasjon Hest Hjemme. Jeg merker det godt på kroppen, for jeg begynner å bli rastløs. Sitter hjemme og holde på og tippe tulling... Er inne hver dag, og gjerne flere ganger til dagen, på finn.no for å se hva som selges rundt om i Norges land, og jeg kikker spesielt på hester. Hver dag finner jeg en ny en jeg vil ha, men jeg vet så godt at jeg ikke har råd...

Men kanskje jeg får råd snart. Jeg har nemlig søkt på jobb på Felleskjøpet, og for å være ærlig, så er det den første jobben jeg har virkelig hatt lyst på siden jeg sluttet på Telenor. Søknadsfristen er 6. mai, så det er bare å krysse fingrene for at jeg får jobben. Jeg holder iallefall håpet høyt oppe. (Tror ikke det blir hest med det første for det om).

Ellers fikk jeg klage fra Siv-Anett (Glad i deg) på tittelen på bloggen min, så den er herved endre til Bare meg.

1 kommentar:

  1. Hei Anita!!
    Arnfinn jobber som lærling på felleskjøpet,så da treffer du vel han hvis du får jobb der...
    Ellers jobber Tommy der også.En ekte Konsmogutt som har nytt hus ikke langt fra oss.

    SvarSlett