08.04.2010

Min bror og svigerinne har fått kattunger... De er så søte!!


Mammaen; Pysa

Hun (ser ut som en hun iallefall) var den som var vanskeligst å få tatt bilde av.
Derfor jeg måtte gjøre sånn et øyeblikk.

Han (tror det er en han) var lettest å ta bilde av.


En lur må til.

Hygiene er viktig.


Og så har de begynt å lekeslåss.

Jada, jeg vet at det er et kamera på andre siden, men pysen var så
søt der at jeg måtte ta med bildet allikevel.

Jeg synes han (tror) er flottest, men er også den som piper mest.


Dette må vel være den som er mest lodden.
Også den som utvikler seg fortest, virker det som.
(Han?)


De er fire kattunger i kullet. Det ser ut som om det er en hunn (sorte og hvite) og tre hanner. En er allerede gitt bort, men er det noen som er intresserte, så er det bare å gi beskjed. Alle bildene ble tatt i går og da var de akkurat(?) 3 uker gamle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar