08.04.2010

Operasjon Hest hjemme dag 25

Jeg ser det blir veldig mange innlegg hvis jeg skal skrive hver dag, så jeg tror jeg holder meg til å skrive de dagene det har blitt gjort noe.

I går fikk jeg ikke gjort noe, da jeg hadde nok av andre ting som måtte ordnes.

I dag har jeg fortsatt med litt gjerding. Jeg fikk ikke fjernet kvist og annet som ligger på gjerdet, men tenkte jeg skulle få gjort det på mandag, da jeg har andre ting jeg må gjøre i morgen og lørdag. Søndag blir det ikke gjort noe. Jeg fikk også greie på at garasjen/stallen ikke skal stå der jeg trodde, så da kan gjerdet som jeg satte opp i dag, og utegangen til X-Ellent kobles sammen, og så blir det en "gigantisk" utegang istedenfor. Men jeg ser jo at X-Ellent gjerne skulle hatt litt selskap snart. Vurderer geit, ser det er noen i Agder som skal gis bort, hvis ikke ei venninne av meg vil sette sin ponnihingst ut til meg. Men må se detterhvert.

I morgen må jeg rydde bort det som står i det gamle skuret X-Ellent stod i tidligere. Kanskje legge inn noe mer spon i det nye skuret hans, børste han og gi han litt oppmerksomhet... De har jo meldt fint vær i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar