08.04.2012

Ikke så mye spennende som skjer for tida

Jeg leser og leser og leser og er med ponnien, og sistnevnte blir jo skrevet om i X-Ellent sin blogg.

Arbeid i Påska
Ellers begynner jeg nå å nærme meg en slutt på all gjennomgang av pensumet. Det har vært et hardt semester, og jeg gleder meg til å være ferdig med alle eksamenene. Men først gjenstår det så klart selve eksamenene. Jeg har to uker på meg nå på å bli ferdig med gjennomgangen av pensumet, og det regner jeg med at jeg skal klare ganske greit. Deretter begynner eksamenslesinga. Første eksamen er bedriftsøkonomi for IT-studenter 3. mai. Neste er organisasjonsteori 9. mai, så operativsystemer og datakommunikasjon 25. mai, og til slutt, den greieste eksamenen, metodisk programmering (aka Java) 30. mai.
Påske-egget
Jeg kan ikke si at jeg gleder meg. Pausene jeg får imellom all eksamenslesinga er lokalkjøring på Hortemo med X-Ellent 12. mai, og 17. mai. Da tenkte jeg at jeg skulle ha med X-Ellent i toget i år. Pynte vogna og greier. Det blir kult.

Jeg kan også nevne at jeg har endelig fått nytt batteri på mobilen min. Jeg fikk ikke tatt noen bilder på ei stund fordi mobilen slo seg av bare den måtte jobbe litt ekstra, blant annet når jeg skulle ta bilder eller filme. Dette fikset seg med et nytt batteri. Så nå er jeg glad, og gleder meg til en sommer med mange nye bilder.

Og så venter jeg på et action-kamera som jeg har bestilt. Det tar visst litt tid for det kommer, men håper det dukker opp tidsnok til at jeg kan få testet det (i trening med X-Ellent) i løpet av sommeren.

Dette er noen uker siden da, men måtte bare ha det med for å vise hvor herlig jeg har det her på øya med ponnien(e).
Nå må jeg gjøre meg klar for middag i Myra kl 13. Ha en fortsatt god Påske til alle dere som leser bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar